★Heineken Experience
Daca iti doresti sa creezi o experienta aparte clientilor tai, e bine sa te inspiri din ceea ce fac marile branduri din intreaga lume. Heineken Experience este una din sursele noastre de inspiratie si de aceea am ales sa dedicam un articol intreg pentru a va inspira si pe voi in conturarea afacerii voastre.
CE ESTE HEINEKEN EXPERIENCE?
Heineken Experience din Amsterdam este muzeul creat de brandul Heineken in anul 1991 cu scopul prezentarii modului de producere al berii Heineken. Insa, in anul 2008 acesta a fost regagandit in totalitate pentru a oferi o adevarata experienta vizitatorilor.
"Ne-am dorit sa readucem conexiuniea intre fabricarea berii si istoria Heineken pentru a ajuta oamenii sa o vada, sa o atinga si sa o simta”

Bob Rogers
Fondator al BRC Imagination Arts
NU DOAR PENTRU IUBITORII DE BERE
Experienta pentru curiosi. Muzeul este ideal pentru cei care isi doresc sa afle care este procesul de fabricatie si care sunt secretele din spatele unei beri de o calitate superioara. Prezentarea interactiva a intregului proces si tehnologiile hight teach multimedia, fac din vizita la muzeu, o adevarata experienta.
Experienta pentru cei dornici de distractie. Totul este gandit pentru a distra vizitatorii si pentru a-i face sa se simta bine: de la prezentarea procesului de productie pana la after party-ul de pe rooftop-ul muzeului.
Experienta pentru fani ai sportului. Heineken, ca sponsor oficial al UEFA Champions League si Rugby World Cup nu a uitat sa creeze spatii dedicate suporterilor si sa puna la incercare cele mai bune miscari ale lor.









