Isteria modificărilor anunțate de Facebook
În ultimile zile, peste tot pe rețelele de socializare se discută despre noile modificări Facebook. S-a declanșat o isterie asupra acestor modificări care erau anunțate de ceva vreme. Așa că am decis să discutăm puțin despre motivele pentru care Facebook face asta și cum va influența în bine activitățile de promovare ale businessurilor care se promovează pe Facebook.
DE CE FACE FACEBOOK ACEASTĂ SCHIMBARE?
Orice afacere trebuie să aibă o misiune care sa ghideze toată activitățile viitoare. Așa cum bine știm, Facebook-ul a fost creat cu un scop: acela de a aduce oamenii dragi mai aproape, iar Mark Zuckerberg argumentează foarte bine pe baza misiunii Facebook, modificările care urmează să fie implementate. La o simplă navigare pe Facebook, ne putem da seama că o mare parte din conținutul News Feed-ului nostru regăsim știri, anunțuri de vânzare, reclame sponsorizate și mai puțin conținut din partea prietenilor și a familiei.
Facebook-ul s-a schimbat radical față de modul în care arată și funcționa în anul 2004, iar datorită modificărilor de-a lungul timpului, platforma de socializare a creat noi oportunități atât pentru utilizatori cât și pentru afaceri. Toate aceste modificări implementate, au creat din Facebook un nou portal în care poți să vinzi, să cumperi și să îți faci publicitate, îndepărtându-se ușor de scopul pentru care a fost proiectat.
VA AVEA FACEBOOK DE PIERDUT?
Da și Nu… Gândiți-vă că Facebook câștigă bani în funcție de numărul de utilizatori și acțiunile pe care le face fiecare în parte. Totodată Facebook câștigă pe urma jocurilor și aplicațiilor corelate platformei și nu în ultimul rând publicității făcute de paginile de business. Modificările ce urmează a fi implementate nu vor face altceva decât să incurajeze publicitate plătită. E simplu. Vrei să fii văzut, plătești!
