afaceri, marketing, it

Aboneaza-te la Newsletter

Ai ocazia de a descoperii noi viziuni despre Afaceri, Marketing si IT

KOLORO - Primul Resta-Pub-Events din Timisoara

Vara anului 2017 a inceput putin mai repede pentru noi, tocmai datorita unui nou proiect ce se arata a fi promitator: primul Resta-Pub-Events din Timisoara.

 

Locatia ce avea sa se deschida odata cu venirea verii avea un concept nou pentru orasul nostru, ceea ce pentru noi a fost o provocare. In proiectul #KOLORO, caci despre el vorbim, au fost implicate echipe intregi de arhitecti, designeri, constructori si multe altele pentru ca aceasta noua locatie sa fie diferita de cele existente deja pe malul raului Bega.

 

Contributia noastra in acest proiect s-a rezumat in principal la dezvoltarea functionalitatii de pub a locatiei. Scopul nostru a fost acela de a crea o experienta aparte in locatia KOLORO si pentru asta am conceput:

  • O aparitie spectaculoasa in mediul online;

  • Idei de evenimente neconventionale;

  • Rubrica de fashion saptamanala „Best KOLORO Style”, in colaborare cu fashion bloggerita Georgiana Medrea (www.georgianamedrea.com);

  • Un management bun al relatiei cu clientii.

Primul pas a fost sa concepem o campanie de teasing in mediul online si in special pe pagina de Facebook a locatiei. 

 

Al doilea pas a fost generarea unei idei neconventionale pentru inaugurare, asa ca am decis sa o inauguram printr-un eveniment intitulat „Avanpremiera”, cu covor rosu, paparazzi si sloganul „La KOLORO esti in filmul tau!”. Conceptul avea la baza crearea unei experiente aparte. Reactiile trecatorilor au fost pe masura asteptarilor noastre, dar va lasam pe voi sa trageti concluziile…

Odata cu inaugurarea locatiei am dat startul rubricii saptamale de fashion „Best KOLORO Style”. Ideea acestei rubrici de fashion a pornit din dorinta de a creste interactiunea cu clientii si de a le oferi ceva special. Astfel ca, in fiecare saptamana, KOLORO premia cea mai reusita tinuta din cadrul evenimentelor, nominalizata de Georgiana Medrea pe blogul personal (www.georgianamedrea.com) si pe pagina de Facebook a locatiei.

 

Am ales sa ne folosim si de Pinterest, deoarece, din punctul nostru de vedere este o retea de socializare care va prinde amploare in urmatorii ani, iar utilizatorii acesteia se suprapun publicului tinita a acestei rubrici.

 

EVENIMENTELE KOLORO

 

De-a lungul celor 3 luni, am dat viata celor mai neconventionale evenimente: seri energice de salsa, momente nostalgice de retro si calatorii prin diverse colturi ale lumii. Ne-am dorit sa facem din KOLORO alegerea preferata a timisorenilor pentru serile de weekend.

 

Am pus accent pe un graphic design specific locatiei, pe care l-am personalizat in functie de fiecare eveniment in parte, iar promovarea prin intermediul Facebook-ului a fost mulata in functie segmentul specific.

MANAGEMENTUL RELATIEI CU CLIENTII

 

Consideram ca una dintre cheile succesului o reprezinta un management bun al relatiei cu clientii. La KOLORO am cerut feedback-uri clientilor, i-am ascultat si am incercat pe cat de mult posibil sa tinem cont de parerile si dorintelor acestora. Clientii KOLORO s-au bucurat de evenimente pe gustul lor si mai presus de toate speram ca le-am oferit o experienta aparte.

 

Viziteaza si TU pagina de Facebook KOLORO pentu a afla mai multe despre locatie!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Comentarii recente