Cum am crescut cu 300% gradul de ocupare a unui cămin de bătrâni în doar 4 luni

Despre proiect

Casa Fabian este un centru de îngrijire bătrâni din Timișoara ce s-a înființat în anul 2011 și oferă servicii complete de îngrijire și cazare vârstnici, cu sau fără diverse afecțiuni și probleme de sănătate.

 

Acesta dispune de două clădiri cu o capacitate totală de 60 de locuri dispuse în camere de 2, 3 sau 4 paturi.

 
În iunie 2020, a fost preluat de o nouă echipă care a fost nevoită să înceapă aproape de la 0, gradul de ocupare al căminului la momentul acela fiind de 18,33%.

Provocările de început

Atunci când am fost contactați de noua echipă de conducere la Casa Fabian, nu aveam acces la nicio informație referitoare la site, surse de date, pagină de Facebook etc.

 

Acest lucru ne-a dat de înțeles că vom începe și noi de la 0 cu tot ce înseamnă promovare. Sau aproape de la 0, deoarece căminul avea o imagine și o notorietate bună în Timișoara.

 

Site-ul asociației era destul de vechi, simplu și fără chemări la acțiune, însă se poziționa foarte bine din punct de vedere SEO, iar acest lucru ne-a determinat să facem tot posibilul pentru a recupera site-ul.

 

Zis și făcut.

 

În termen de 2 săptămâni am reușit să obținem de la vechii proprietari datele de acces la site, am făcut transferul dreptului de proprietate al domeniu pentru a avea totul pus la punct.

 

Principala provocare a rămas gradul mic de ocupare al căminului și faptul că vechii proprietari mutau constant din bătrânii cazați aici la noul lor punct de lucru.

 

Iar asta a fost pentru noi un lucru care nu doar că ne ținea în loc ci ne și trăgea înapoi.

Cum am crescut gradul de ocupare?

Înainte de a începe promovarea, ne-am ocupat de înfățișarea și conținutul site-ului.

 

Am reînprospătat designul, am îmbunătăți copy-ul, adăugat câteva formulare de contact și chemări la acțiune care lipseau cu desăvârșire.

 

Cam așa a arătat site-ul înainte să începem să îl modificăm:

Mai mult de atât, am creat secțiuni cu testimoniale pentru a crește gradul de credibilitate și tot în acest sens, am creat o pagină nouă în site, în care cei de la Casa Fabian pot vorbi despre poveștile de succes din căminul lor.

 

În doar câteva luni de când au preluat căminul, feedback-ul aparținătorilor s-a îmbunătățit consierabil și au reușit să vinde vârstnicii cazați în centrul lor de diferite afecțiuni.

 

Și așa arată după ce am efectuat o parte din modificările pe care ni le-am propus:

Odată pus site-ul la punct ne-am ocupat de partea de măsurare pentru a putea urmări atât în Google Analytics cât și în Facebook rezultatele campaniilor de promovare.

 

Între timp, echipa noastră de marketing s-a ocupat de conturarea strategiei. Am creat profilurile clienților, strategia media și am efectuat un keyword research pentru a da drumul cât mai repede unei campanii de promovare pe Google.

 

Am identificat câteva cuvinte cheie pentru care ne puteam promova și am dat drumul unei campanii de Google Search.

 

Știam că aceasta ne va genera un minim de trafic care să și genereze câteva lead-uri care erau mai mult decât binevenite.

 

Pe Facebook am conceput o campanie pe audiențe reci cu obiectiv trafic care să ne alimenteze Pixelul cu cât mai multe date și o campanie de retargeting.

 

În nici o săptămână, cu un buget de câțiva zeci de lei, am generat 24 de leaduri și am adus 2 vârstnici noi.

 

Comparativ cu săptămânile trecute în care aveau doar 3-4 lead-uri, rezultatele au fost peste așteptările celor de la Casa Fabian, iar la finalul lunii ne puteam mândrii cu peste 100 de leaduri și 12 contracte semnate.

 

E foarte important de menționat că obiectivul lor era de 5-8 bătrâni pe lună.

 

În tot acest timp, am observat că fluxul de bătrâni într-un azil este foarte mare și că va trebui să generăm continuu lead-uri pentru a se menține un număr optim de vârstnici cazați în centru.

 

De aceea, odată implementate campaniile de promovare le vom monitoriza și optimiza continuu și ne vom ocupa de îmbunătățirea prezenței în motoarele de căutare.

 

Deși rezultatele se vor vedea în timp, va ajuta Casa Fabian să obțină lead-uri chiar și după finalizarea colaborării cu echipa noastră.

 

După 4 luni de colaborare, am reușit să creștem gradul de ocupare cu 300%. Am generat 308 lead-uri și am adus 24 de bătrâni noi în centrul de îngrijire vârstnici.

 

Uite ce spun cei de la Casa Fabian despre colaborarea cu noi:

Am rezonat de la început cu ideile şi propunerile lor şi ne-a plăcut foarte mult că tot conceptul a fost ,,altceva” față de ce vedeam în jur. Au fost foarte prompți în legătură cu orice aveam nevoie, indiferent de volumul de muncă.  Rezultatele în cele 3 luni de activitate au fost pe măsură. Suntem foarte mulțumiti de alegerea făcută şi siguri de faptul că acesta este doar începutul unei colaborări de lungă durată.

NICOLESCU BIANCA

Casa Fabian